از هر دست بدی، ازهمون دست پس میگیری
مگر می شود قلبی رابشکنی و قلبت شکسته نشود؟؟؟
مگر می شود چشمی را گریان کنی و چشمت گریان نشود؟؟؟
مگر می شود ذهنی را پریشان کنی و ذهنت پریشان نشود؟؟؟
مگر میشود احساسی را بسوزانی و احساست سوخته نشود؟؟؟
مگر می شود خانه امید کسی را خراب کنی و خوشحال بمانی؟؟؟
مگر می شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود؟؟؟؟!!!!!!!!
خدا
همیشه هست...
هرچیزیو از کسی بگیری پشتش "آهه"
چیزیو باید پس بدی که اسمش "تقاصه"
......ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85