صدای بغض الودم را می شنـــــــــــــوی؟
چه بگویم؟
از کدام درد پنهان شده در دنیایم برایت آواز سر دهـــــــــــــــــــــــــــم!!
آری این منـــــــــــــم...تنهاترین تنهای این شهر..
خدایا گوش کن:دلشکسته ام امـــــــــــــــــــــــا
زمانی که چشمم به آسمان پر آرامشت می افتد
""""دستانت را میبینم که برای در آغوش کشیدن من
و کوله بار سنگین گنـــــــــــاهانم روانه زمین می شوند..
من با امیـــــــــــــد زنده ام.."با امید به تــــــــــــــــــــــــــــو"
......
ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79