"دختر"

خرید بک لینک
هوای ناراحتی "دختــــــرا" رو داشته باشید...

*دخترا مثل شما پسرا نمیتونن تا دلشون گرفت

زنگ بزنن دوست و رفیقاشونو جمع کنن برن دوردور...*

**مثل شما پسرا نمیتونن تا باکسی دعواشون میشه

ازخونه قهرکنن برن بیرون...**

***نمی تونن وقتی عصبانی میشن یه چیزیو بشکنن

بعدم بگن پسره... اشکالی نداره...***

****نمی تونن داد بزنن...نمیتونن بگن از چی ناراحتن...****

"آره عزیزم دخترا وقتی ناراحتن خودشونو حبس میکنن تو اتاق."

""ازتمام دنیــــــا خودشونو دور میکنن...""

"""دخترا چیزی ندارن که با اون خودشــــــــونو آروم کنن..."""

# تنها تکیه گاهشون بالشتـــــــشونه...

......

ما را در سایت ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 3:22

صفحه بندی