*دخترا مثل شما پسرا نمیتونن تا دلشون گرفت
زنگ بزنن دوست و رفیقاشونو جمع کنن برن دوردور...*
**مثل شما پسرا نمیتونن تا باکسی دعواشون میشه
ازخونه قهرکنن برن بیرون...**
***نمی تونن وقتی عصبانی میشن یه چیزیو بشکنن
بعدم بگن پسره... اشکالی نداره...***
****نمی تونن داد بزنن...نمیتونن بگن از چی ناراحتن...****
"آره عزیزم دخترا وقتی ناراحتن خودشونو حبس میکنن تو اتاق."
""ازتمام دنیــــــا خودشونو دور میکنن...""
"""دخترا چیزی ندارن که با اون خودشــــــــونو آروم کنن..."""
# تنها تکیه گاهشون بالشتـــــــشونه...
......ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80