مگر چگونه زندگــــــــی میکنیم که تا کسی میمیرد
میگوییم راحــــــت شد...!
خانــــه های بزرگ اما خانــــواده های کوچک داریم.
مدرک تحصـــیلی بالا اما درک پایینـــــی داریم.
بی هیــــــچ ملاحظه ای ایـــــام میگذرانیم،
اما دلــــــــمان عمر نـــــوح میخواهد...!
کم میخنــــــدیم و زود عصبــــــــانی میشویم.
کم مطالــــــعه میکنیم اما همه چیز را مـــــیدانیم...!
زیـــــاد دروغ میگوییم اما همه از دروغ متنفـــــــریم.
زندگـــــی ساختن را یاد گرفته ایم اما زندگــــــی کردن را نه...
ساختمان های بلنــــــدی داریم اما طبعمان کوتاســــــت.
بیشتر خـــــرج میکنیم اما کمتر داریــــــــم.
بیشتــــــــر میخریم اما کمتـــــــر لذت میبریم
فضـــــــای بیرون را فتح کرده ایم اما فضــــــــای درون را نه.
بیشتــــــر برنامــــه میریزیم اما کمتـــــــر عمــــل میکنیم.
عجلـــــــه کردن را آموخته ایم و نه صبــــــــر کردن را...
مــــگر بیشتر از یک بار فرصت زندگــــــی کردن داریـــــم...؟
......
ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83