دلتنــــــــگ که باشی:
دیگر پاهایـــــت جایی بنــــــد نمیشود،
دلــــت میخواهد دستــــت به آســمان برسدوماه را محکم درآغوش بگیری و برایش درد هایت را آرام زمزمه کنی،
برایـــــش بگویی :
که در میان زمینــــی ها چه رنج هایی را تحمــــل میکنی، اما آنها خم به ابــــــرو نمی آورند.....
فقــــــــــط....
ســـــاده میگذرنداز کنار غصه هایــــــت و از غصه هایت قصــــــه میسازند.....
" شـــــاید این است حکایت زمینی که در آن عشــق نفس های آخـــرش را میکشد"(حرف دل)
......ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80