حرف دل...

خرید بک لینک
خدایا میبینـــــــــــــی؟!!

صدای بغض الودم را می شنـــــــــــــوی؟

چه بگویم؟

از کدام درد پنهان شده در دنیایم برایت آواز سر دهـــــــــــــــــــــــــــم!!

آری این منـــــــــــــم...تنهاترین تنهای این شهر..

خدایا گوش کن:دلشکسته ام امـــــــــــــــــــــــا

زمانی که چشمم به آسمان پر آرامشت می افتد

""""دستانت را میبینم که برای در آغوش کشیدن من

و کوله بار سنگین گنـــــــــــاهانم روانه زمین می شوند..

من با امیـــــــــــــد زنده ام.."با امید به تــــــــــــــــــــــــــــو"

......

ما را در سایت ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 3:22

صفحه بندی