دیدی باز اشکت در اومد:)
دیدی باز بازیت گرفتن:)
دیدی هیچکی دوست ندارع:)
دیدی همع حرفاشون دروغ بود:)
دیدی اون فهمید هیچ عکس العملی انجام نداد؟:)
چرا خو انقد اضافی:)
باید از بینشون اروم بری:)
باز قلبتو شکستن:)
دوباره مظلوم گیر اوردنت:)
اشکال نداره تو گریه کردی اونا خندیدن:)
اروم باش گریه نکن:)
ارزش نداره:)
مامانت بابات دوست دارن چی بهتر از این:)
اروم تر گریه کن مامانت اینا میفهمن:)
چرا انقدر دل نازکی؟:)
دیگه هیچکی نیس بهت بگه من پیشتم غصه نخور:)
این چه فکرایی کع بع سرت میزنه:)
بازیت گرفتن اشکال ندارع:)
سرت خیلی درد میکنه؟:)
کوچولو اشکال نداره خو بزرگ شوو:)
دیگه به هیچکس اعتماد نکن:)
فقط برو از بین اینا:)
باشه؟؟
+ باشه:)
[ دوشنبه چهارم دی ۱۳۹۶ ] [ 17:0 ] [ فاطمه موسی پور ] [ ]
......ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99