دیدی؟؟؟

خرید بک لینک

دیدی باز اشکت در اومد:)

دیدی باز بازیت گرفتن:)

دیدی هیچکی دوست ندارع:)

دیدی همع حرفاشون دروغ بود:)

دیدی اون فهمید هیچ عکس العملی انجام نداد؟:)

چرا خو انقد اضافی:)

باید از بینشون اروم بری:)

باز قلبتو شکستن:)

دوباره مظلوم گیر اوردنت:)

اشکال نداره تو گریه کردی اونا خندیدن:)

اروم باش گریه نکن:)

ارزش نداره:)

مامانت بابات دوست دارن چی بهتر از این:)

اروم تر گریه کن مامانت اینا میفهمن:)

چرا انقدر دل نازکی؟:)

دیگه هیچکی نیس بهت بگه من پیشتم غصه نخور:)

این چه فکرایی کع بع سرت میزنه:)

بازیت گرفتن اشکال ندارع:)

سرت خیلی درد میکنه؟:)

کوچولو اشکال نداره خو بزرگ شوو:)

دیگه به هیچکس اعتماد نکن:)

فقط برو از بین اینا:)

باشه؟؟

+ باشه:)

[ دوشنبه چهارم دی ۱۳۹۶ ] [ 17:0 ] [ فاطمه موسی پور ] [ ]

......

ما را در سایت ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: شنبه 30 دی 1396 ساعت: 2:15

صفحه بندی