
وقتی سرت با دیگران گرمه!...وقتی همه واست عزیز هستن و قربون صدقشون میری!...وقتی سرگرم خوشیهات هستی!... چه اهمیتی داره مـــــــــــن کجام...! ساکت و تنها یه گوشه ایستادم و فقط نگاه میکنم... ناراحتت میکردم که چرا جوابم رو نمیدی اما حتی دیگه شکایتم نمیکنم...! شایــــــــد... یه روزی....وقتی سرتو برگردونی... که من بی صدا رفته باشم .... :(...
ادامه مطلب