
هـــــــهxa0 تولدت مبارک چه حرف خنده داری چه فایده داره وقتی تو گل برام نیاری عجب شبیه امشب داره میسوزه چشمام دورم شلوغه اما انگاری خیلی تنهامxa0 واسه چی زنده باشم؟؟؟؟ جشن چیو بگیرم؟! من امشبو نمیخوام دلم میخواد بمیرم تولدم مبارک نیست دلم گرفته غمگینمxa0 هوای خونه دلگیره تورو اینجا نمی بینم تولدم مبارک نیست شکسته قلبم داغونمxa0 تو نیستی و من از دوریت خودم رو مرده می دونم تولدم مبارک نیست :( (fatemeh)xa0 xa0 218 ... ...
ادامه مطلب
توزندگی هیچی زورکی نیست! نه دوستی،نه احترام،نه عشق نمیتونی به زور خودتو تو ذهن کسی جا کنی... نمی تونی کسیو زور کنی که حالتو بپرسه... نمی تونی زورش کنی دلش برات تنگ شه... چون دلت میخواد باهاش باشی دلیل نمیشه اونم بخواد ! چون تو سراغشو میگیری دلیل نمیشه اونم بگیره! هیچ رفاقتُ عشقی زورکی نیست! یکی ازنظرت رفیقته امامطمئن نباش اونم نسبت به توهمین حسوداشته باشه! ومن اگه بتونم بااین حقیقت کناربیام نصف سختیهای زندگیموپشت سرگذاشتم. ...
ادامه مطلب